środa, 12 lutego 2014

Moja kobieta w ciężarówce - moja kobieta w ciąży mnie nie pociąga

Drodzy Panowie, spójrzcie na poniższe zdjęcie i powiedzcie sobie szczerze - czy ta kobieta jest ładna? Nie oszukujmy się, nie jest. Bo kogo niby ma kręcić obca kobieta w ciąży?

Ten tekst jest dla wszystkich kolegów, których partnerka jest w stanie ciężarnym. Już samo słowo nie wydaje się zbyt sexy. Nas facetów nie kręcą jakieś dziwne laski z ogromnym brzuchem, w którym czeka jakiś dziwny bachor.
Różnica jest tylko wtedy, kiedy jest to Nasz bachor, i Nasza partnerka. Wtedy całość mam nadzieję, że wszystkim, wydaje się idealna.

Starając się o dziecko już długo nie mogłem się doczekać aż moja partnerka zacznie przybierać okrągłych kształtów. I teraz mi się to podoba. Jeśli dotyczy to mojej partnerki to jest to świetne. Ale jak widzę inne ciężarne, to nie bardzo.
Jeżeli ktoś z Panów ma z tym problem, że ich partnerka w ciąży im się nie podoba, to Panowie pomyślcie o tym, czy i jak blisko jesteście ze swoją druga połówką.
Rozumiem, że okrągła linia może się kojarzyć po prostu z grubasem, ale w ciąży tak nie jest!
To stan inny niż wszystkie, to stan błogosławiony!

Jeżeli komuś się to nie podoba, to niech pomyśli, że później będzie jeszcze gorzej - partnerka przez pierwszy okres po porodzie będzie bardzo zapracowana przy swoim maleństwie i na pewno nie będzie miała czasu na zadbanie o swoje ciało tak, jakby dziecka nie było.

W podsumowaniu, namawiam do "przybliżania się" do swoich kobiet. Myślę, że wtedy zacznie się inaczej patrzeć na kochane ciało, bardziej przez pryzmat miłości i akcpeptacji. Bo pomyślmy, czy nasze kobiety tak bardzo lubią piwne mięśnie?






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz