piątek, 1 listopada 2013

Jestem facetem, ale czy chcę mieć dzieci?

Myślę, że każdy inteligentny facet kiedykolowiek myślał o tym, czy chce mieć dzieci. Każdy w ten lub inny sposób jakoś to sobie wyobraża. Jeżeli nigdy o tym nie myślałeś, a Twoja kobieta myśli o tym lub nawet już jest w ciąży, to właśnie nastał czas, że się nad tym zastanawiasz.
W każdym bądź razie - czy ja chcę mieć dzieci?
Ja - tak. Wychowałem się bez ojca. Tzn. nie tak do końca, był ze mną gdzieś do 8 roku życia, ale później moja mama musiała zacząć dawać sobie sama radę, a ja razem z siostrą. To jednak, akurat na mnie wpłynęło pozytywnie, jeżeli chodzi o rolę ojca.
Jako mały szczypior bardzo mi go brakowało, a teraz już jestem za stary, żeby nadrobić zaległości. Ale wiem jak jest, nie mieć taty. Dlatego chciałbym być dobrym ojcem. Lubię rodzinę, lubię tworzyć bezpieczne miejsce w którym moi najbliżsi czują się dobrze.
Czy jestem za młody? Mam 28 lat... Wcześniej może jak na faceta byłem za młody, ale teraz? Jest w sam raz.

Chcę mieć dzieci, bo kocham swoją żonę, chcę mieć swoją własną rodzinę i chcę mieć realny sens życia. Chcę pozostawić po sobie potomka.
Ale co myślałem zanim moja żona zaszła w ciążę? Chciałbym dziecko, ale się boję..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz