piątek, 1 listopada 2013

Uśmiechnij się! Pierwsza fotka naszego maleństwa!

Miałem wiele zdjęć w swoim życiu. Wszystkie były mniej lub bardziej ważne.
Najlepsze i najważniejsze te z moją aktualną małżonką (już w poprzednim poście wydało się, że jestemy małżeństwem, ale to jest osobny temat, więc nie rozpisuję się).
Jedna, jedyna fotka zapadła mi, chyba na całe życie - pierwsze USG naszego malca.
9 mm. Odtąd zacznie roznąć ok 1 mm / dzień.

Szczerze, dopiero teraz poszułem, że to będzie moje dziecko. Stało się fizycznie obecne i namacalne.
Strasznie się ucieszyłem. Od tej chwili zacząłem się bardziej interesować tym, co będzie, ale w kwestii związanej z dziećmi w ogóle. Ciąża - jak to jest dla kobiety, jakie są jej etapy (dostaliśmy dwie fajne książki od babci dla faceta i kobiety - dzięki!), jak jest dla mężczyzny - stąd ten blog!
Wychowanie, zagrożenia ciąży i pierwszych miesięcy życia dziecka. Ile rośnie dziennie, jak się będzie odżywiać, co trzeba kupić, jaki wózek, łóżeczko, gdzie i kiedy.
Zaczęło mnie wszystko interesować - chcę być dobrym tatą!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz