piątek, 1 listopada 2013

Staramy się o dziecko! Najlepszy seks w moim życiu!

Ta część jest najlepszą częścią mojego całego bloga.
Seks, seks seks!!!! I to jaki!
Musimy zrobić dziecko! Szybko, teraz, już dziś!

Chociaż jeszcze nie do końca jestem przekonany o tym, że chcę mieć dziecko, to nie mam wyboru!
Ja chcę mieć dzieci! Ale czy już teraz??
Seks, seks, seks!!!

To były najlepsze czasy naszego związku. Początki są też świetne, ale ten czas starania się o ciążę był najlepszy w moim życiu.
Płodne dni, były najlepszym seksem w moim życiu!

Z czasem, gdy dni mijały, a my nadal staraliśmy się o dziecko, myśli o ciąży i o nowej osobie w naszej przyszłej rodzinie dochodziły do mnie w spokoju.

Nasz związek był zawsze świetny, teraz jest jeszcze bardziej genialny. Będzie dobrze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz